środa, 24 lipca 2013

Wyrazy najgłębszego współczucia...

Chciałabym złożyć najszczersze kondolencje rodzinie mojego ucznia, absolwenta Gimnazjum w Złotnikach Kujawskich - Piotra Franka, który kilka dni temu zginął w wypadku samochodowym. 
Kiedy tylko doszła do mnie ta wiadomość, przypomniałam sobie spokojnego, cichego chłopca, spoglądającego na mnie z ławki w rzędzie przy ścianie. Takiego go zapamiętam choć pewnie każdy ma inne wspomnienia o Piotrze i na pewno wiele osób znało go lepiej niż ja.

Miał swoje marzenia, pomysły na przyszłość, których już nie zrealizuje. Również bliscy wiązali z nim swoje plany. Cóż w takiej chwili powiedzieć?
Człowiek chyba nigdy nie jest gotowy na śmierć, tym bardziej na taką gwałtowną, która odbiera bliskich, odbiera nadzieję...

1 komentarz:

  1. Straszna wiadomość. Ja też w 6 miesięcy przeżyłam wielki szok o moim wujku... Zupełnie tak niespodziewania.....

    OdpowiedzUsuń