poniedziałek, 18 lutego 2013

Życzenia rychłego powrotu do zdrowia dla Pani Redaktor "Gminy w obiektywie"

Mój ulubiony kwiat dla Ciebie, Basiu:)))
Wielce zasmuciła mnie wieść, iż Pani Barbara Gawrońska, pełniąc obowiązki związane z działalnością redakcyjną, doznała znacznego uszczerbku na zdrowiu, a mianowicie - złamała nogę.
Jak sama przyznaje, dla osoby tak ruchliwej - a ja dodam - i pracowitej takie unieruchomienie to prawdziwy dopust Boży. Wiem, gdyż sama jestem unieruchomiona od ponad 4 lat, a zawsze byłam dość krewką osobą, lubiącą ruch (mimo tuszy).
Pozwolę sobie zatem w imieniu własnym oraz Czytelników bloga życzyć Ci, Basiu, szybkiego powrotu do zdrowia oraz - póki co - dużo cierpliwości i życzliwości ze strony bliźnich.

Basi

Poczuć znów wiatr we włosach
Obiema stopami oprzeć się o ziemię
Aby nosem zahaczaś o gwiazdy
Burzyć spokój gnuśnych
Dawać radę  niewyobrażalnemu
Oddychać pełną piersią 
Deszczem, śniegiem, słońcem
Sobą... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz