wtorek, 16 października 2012

Dlaczego założyłam bloga...

Fot. M.M.M.
Zwrócono mi dzisiaj uwagę, że blog projektu "Kujawy, Kujawy, ty stara ziemico..." to nie jest mój prywatny blog. Cóż, to prawda, trochę za bardzo w niego wrosłam, a przecież miałam być tylko administratorem, choć w trakcie przedsięwzięcia robiłam znacznie więcej.
Jednak w gruncie rzeczy cieszę się, że tak się stało, gdyż projekt narzucał mi określone ograniczenia, a teraz wreszcie mogę mówić własnym głosem  i budować, a nie głównie odtwarzać.
Z twórcami wspomnianego projektu, który zakończył się 24 czerwca, rozstaję się w zgodzie, a byli uczestnicy projektu zawsze będą mogli u mnie opublikować swoje teksty, również współpracownicy, których pozyskałam już po zakończeniu przedsięwzięcia..

Byłam zmuszona wyciąć z poprzedniego bloga wszystkie swoje "prywatne" działania po zakończeniu projektu. Większość z nich zamieszczę tutaj - na moim blogu. Wykażcie jednak cierpliwość, gdyż zaczynam od nowa. Za dobry omen uznaję fakt, iż dzieje się to w przeddzień moich imienin.

Zatem do dzieła:)

M.M.M.

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł z założeniem bloga. Liczę i mam nadzieję, że zgodzi się Pani na współpracę.
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się zgodzę, jak najbardziej. Wszelka działalność dziennikarska, literacka, poetycka, fotograficzna oraz inna oryginalna twórczość własna mile widziana:)))

    Również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, jak miło, że Cię tu znalazłam... i to jako blogerkę. Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również miło:))) Właśnie dzisiaj odnotowałam 9 tysięcy wejść. Myślę, że jak na niecałe 2 i pół miesiąca działalności to całkiem nieźle:))) Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń