sobota, 27 października 2012

97 zdjęć Inowrocławia w galerii



ŻabModel
Dzisiaj postanowiłam pobyć trochę samolubem i pół dnia wstawiałam swoje zdjęcia, tzn. fotografie, które namiętnie wykonywałam m.in. w sierpniu 2004 roku w Solankach. Pamiętam, że moja mama przeżywała wtedy istną gehennę, gdyż polowałam z aparatem dosłownie na wszystko, a przy żabach tkwiłam chyba z godzinę. Uwierzcie, żadna modelka na świecie nigdy nie została tak obfotografowana jak wtedy te płazy. Podobny stosunek wykazywałam do  pozostałej fauny i flory.
Jesienna partia zdjęć natomiast to efekt sesji fotograficznej z Magdą Serkowską i Anią Wiktorowicz. Zamieściłam tylko fotografie, które sama wykonałam. Zdjęcia robione przez dziewczęta umieszczę w osobnej galerii. A tymczasem moje towarzyski zostały uwidocznione na niektórych fotografiach.

Zapraszam zatem do oglądania widoczków, a Madzię  i Anię serdecznie pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz