środa, 24 października 2012

Świrowisko, czyli nowa zakładka

Osobiście lubię poświrować z aparatem...
Pomysł taki miałam zaraz na początku tworzenia bloga kujawskiego (pod koniec kwietnia 2012), ale nie zyskał on uznania w oczach moich współpracowników. Uważam jednak, że życie bez odrobiny humoru jest puste i nijakie. Dlatego też utworzyłam właśnie nową zakładkę z humorystycznymi tekstami i wstawiłam tam na dobry początek dwa utwory moich uczniów.

Autorem pierwszego - "Bajka na bezsenność" - jest Krzysztof Semenowicz. Osobnik w tej chwili dwudziestokilkuletni, który wiele lat temu opuścił nasze kujawskie ziemie i udał się z rodziną do Irlandii. Przez jakiś czas dość intensywnie "gadaliśmy" przez Internet, potem kontakt się urwał. Podobno Krzysztof przyjechał do Polski na studia, ale chyba powziął do mnie jakąś urazę, gdyż dotąd się nie odezwał. A swego czasu był to gość odlotowy, mający kosmiczne pomysły literackie i zaraźliwy śmiech...
Drugi opublikowany tekst należy do dwóch Katarzyn: Osińskiej i Romińskiej i nosi tytuł: „Kretinus gruposus, Bajerantus idyvidualis i Stoicus lustrosus...”, czyli który z nich jest najbardziej podobny do twojego chłopaka?
Cóż, wiem, że obie autorki żyją, chyba nawet w Złotnikach. Kasia Osińska w gimnazjum pisała ciekawe wiersze i prowadziła ze mną długie Polek rozmowy, oczywiście po lekcjach:) Natomiast Kasia Romińska - zawsze poważna i spokojna - była jej nieodłączną przyjaciółką.

Jeśli przypadkiem tu zajrzycie, odezwijcie się, skomentujcie mój pomysł publikacji tych utworów. 

Zapraszam więc do nowej zakładki pt. "Świrowisko, czyli uśmiechnij się!".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz