czwartek, 18 października 2012

Komu dzisiaj oddałam głos?

Hejka:)))


Zjeżyć się czy się nie zjeżyć?
Dzisiaj same przyjemne niespodzianki. Przemek Czerzniak przesłał kilka zdjęć, które mi się spodobały i wstawiłam je do galerii, którą właśnie utworzyłam. Autor zaś obiecał jeszcze poszperać w swoich przepastnych fotograficznych archiwach, które są pokłosiem peregrynacji (wycieczek) rowerowych po naszej gminie. Można zatem już popatrzeć na otaczający nas świat oczami Przemka:))) Zapraszam do galerii.

Poza tym Szymon Starobrat - uczeń II klasy Gimnazjum im. Karola Urbańskiego w Złotnikach Kujawskich - postanowił zabrać głos w kwestii autorytetów. Jeśli chcecie dowiedzieć się, kto jest dla niego autorytetem, zajrzyjcie na stronę Oddaję głos...
Poza tym dziękuję bardzo za tłumne odwiedzanie postów i zakładek na moim blogu. Mam nadzieję, ze również pozostali czytelnicy zechcą się kiedyś wypowiedzieć na jego łamach w ważnych dla siebie kwestiach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz