sobota, 27 października 2012

Z tańcem jej do twarzy...

Ola w tanecznym pas...
„Z tańcem jej do twarzy” – taki tytuł nadałam serii 11 zdjęć ilustrujących życie i działalność Aleksandry Paszkiewicz, dziewczyny, która - jak sama twierdzi – robi to, co kocha.  W listopadowym numerze „Gminy w obiektywie” ukaże się wywiad, który z nią przeprowadziłam, a ponieważ do gazety nie mogły wejść wszystkie zdjęcia, które udostępniła mi moja rozmówczyni, więc utworzyłam małą galerię na blogu.

            Już na początku listopada będziecie mieli okazję dowiedzieć się m.in.: co Ola porabia teraz, jak wyglądało  kiedyś, a jak wygląda obecnie jej życie w cieniu tańca, co zamierza i jak ocenia sytuację młodych ludzi w naszej gminie.
            W ogóle ostatnio okazałam się twórcą bardzo płodnym i specjalnie dla naszego miesięcznika „Gmina w obiektywie” popełniłam aż trzy wywiady z młodymi ludźmi. Jeden z nich to właśnie wywiad z Aleksandrą Paszkiewicz, drugi – z Damianem Noszkowiczem, a trzeci…? Na razie niech to pozostanie moją słodką tajemnicą. Szczęście czytelników należy bowiem dozować, aby starczyło na dłużej…

Zapraszam do galerii. Jest na kim oko zawiesić:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz