środa, 17 października 2012

Co nowego na blogu...

Moja rodzicielka pędzi gminną drogą na bicyklu... - fot. M.M.M.
Zgodnie z obietnicą uzupełniłam to i owo. Pewnie niektórzy byli zawiedzeni, że tyle tu pustych zakładek. Wczoraj nie zdążyłam wszystkiego dokończyć, ale dzisiaj już większość uzupełniłam. Pozostało jedynie sporo Archiwaliów. Tam wkleiłam na razie rozmowę z Tomkiem Kopyszką na temat meczu Polski z Grecją - inaugurującego Euro 2012. Ech, łza się w oku kręci...

 Poczytność tego wywiadu wyniosła bowiem 2500 wejść (na poprzednim blogu).

Jednak do końca bieżącego tygodnia powinnam uzupełnić wszystkie braki w tej zakładce. A co nowego? - zapytacie. 


Są i nowości. W Wierszowisku wstawiłam kilka moich "dzieł" z humorem i na poważnie, w zakładce Uczniom moim poświęcam... garść prełek, czyli wierszy Kasi Eliasz - absolwentki złotnickiego gimnazjum, natomiast na stronie Zapisane w historii naszej gminy... opublikowałam ciekawe historie z czasów II wojny światowej, udostępnione przez Panią  Barbarę Gawrońską. Są to bardzo ciekawe opowieści, których - choć żyje już trochę na tym świecie, a na terenie gminy Złotniki Kujawskie mieszkam od urodzenia - dotąd nie znałam. Pasjonaci historii zapewne pochłoną je jednym tchem!

Zapraszam!
M.M.M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz